Endnu en gang hjemvendt fra Ørbæk og visit hos Vera og hvalpene ;o)
Det er alligevel imponerende, hvad moder natur kan diske op med! Det er fire dage siden, vi sidst så de små vapser, og på de dage er det vokset med 200 gram pr. styk. Og nu er de små øjne også dukket op - de kan selvfølgelig ikke rigtig se noget endnu, kun lidt lys og skygge. Deres ører er også ved at udvikles, man kan ane, at der er anlæg til øregange.
De grynter stadig, men gør det langt mere, end for fire dage siden - Vera afmåler nøje, hvornår det er klynk og hvornår, de trænger til en lille tår eller mors kærlighed ;o)
Man kan også se, at de langsomt får styrke i bagenden. De skubber sig frem med forbenene, men er nu i stand til at løfte rumpen - ikke så længe ad gangen og heller ikke supereffektivt, men dog noget!
Vera klarer den stadig med bravour! Hun er en god mor, det er helt sikkert. Hun har stadig rigeligt mælk til hele holdet, men må selv spise store mængder foder for at holde den gående ;o)
- Og så fornægter det sig selvfølgelig ikke på energiniveauet, at det jo næsten er et helt fodboldhold, hun skal forsørge ;o) .
Vi har aftalt at tage op og besøge hundene et par gange om ugen - det skal helst være så ofte som muligt, så det må være ca. sådan. Det er også en meget god måde at få tiden til at løbe lidt hurtigere på! Specielt, når der er udvikling fra gang til gang.... Vi regner med at tage derop igen torsdag. Og så igen søndag, når vi har været i Kolding.
6uger, to dage tilbage..... tik tak, tik tak.....
søndag, august 20, 2006
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
1 kommentar:
Hej med dig!! :o)
Ja, det er bare skønt, at de har fuld knald på livet... det er drønfascinerende, at det kan lade sig gøre - sådan noget hundemodermælk har da vist substans!!!
Vi finder ud af, hvilken vi skal have, når de begynder at vise, hvem de er. Når vi ikke har så store ambitioner angående træning og prøver, så skal vi jo ikke have den hund, der er allermest arbejdsvillig. Derfor skal vi lige finde ud af, hvordan de er. Jeg håber dog, at vi finder en med krudt i - det er vi jo blevet så vant til. Med de grå schæfere er det dog næsten selvsagt, at der kommer krudt i dem - og Vera er der ihvertfald knald på, så har den fået bare lidt af hendes gener, så tror jeg, vi bliver meget tilfredse :oD
Jeg er vældig spændt på det - indtil videre er de bare allesammen supersøde og lækre... vi skal besøge dem igen i morgen - det bliver sjovt at se, hvad der så er sket med de små basser :o))
Send en kommentar